Nabór zewnętrzny na stanowisko pracy w Nadleśnictwie Stuposiany - Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych
Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP
Aktualności
Ogłoszenie w sprawie naboru zewnętrznego na stanowisko pracy Referent ds. księgowości/Księgowy w Dziale Finansowo – Księgowym w Nadleśnictwie Stuposiany.
I. Organizator naboru:
Nadleśnictwo Stuposiany
Stuposiany 1A, 38 – 713 Lutowiska
telefon: 13 461 00 10
e-mail: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl
II. Tryb prowadzenia naboru:
- Nabór prowadzony jest w oparciu o Zarządzenie Nr 22 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie z dnia 19.10.2022 roku w sprawie zasad prowadzenia naborów na wolne stanowiska pracy w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie i nadzorowanych przez RDLP nadleśnictwach (zn. spr.: DO.013.66.2022).
III. Wymagania obligatoryjne (podstawowe):
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Znajomość przepisów prawa związanych z pracą na w/w stanowisku.
- Znajomość obsługi programów użytkowych, działających w środowisku Windows (MS Office).
IV. Wymagania preferowane (dodatkowe):
- Ukończone szkolenia (kursy) o tematyce zgodnej z określonym zakresem zadań wymienionych na stanowisku.
- Znajomość przepisów dotyczących zagadnień określonych w ogłoszeniu o naborze.
- Znajomość wewnętrznych przepisów w LP.
- Pożądane cechy:
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność, dyspozycyjność;
- bardzo dobra organizacja własnej pracy;
- wysoka kultura osobista;
- sumienność i dokładność;
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
V. Ramowy zakres wykonywanych zadań:
- Rozlicza Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem (booking.com, terminale płatnicze).
- Sporządza: faktury za noclegi, organizację szkoleń, imprez i innych organizowanych przez CPL w Mucznem na podstawie specyfikacji przedkładanych przez Kierownika CPL.
- Sporządza zaliczki na noclegi, szkolenia, imprezy itp.
- Prowadzi ewidencję i analizę zaliczek na noclegi.
- Wystawia faktury na przedpłaty lub zaliczki wpłacone na poczet przyszłych transakcji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sprawdza poprawność sporządzanych dokumentów przez recepcję CPL w Mucznem.
- Księguje wyciągi bankowe oraz raporty kasowe i inne.
- Sporządza umowy darowizny.
- Sprawdza pod względem formalno - rachunkowym delegacji w SILPweb.
- Sprawdza pod względem rachunkowym i rozlicza wnioski o zwrot kosztów przejazdu samochodem prywatnym.
- Współpracuje i pomaga przy sporządzaniu analiz finansowych, sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych oraz przy sporządzaniu planów finansowych oraz związanych z tym materiałów i wyliczeń.
- Księguje rejestr uzupełniający w obszarze swojego zakresu czynności.
- Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu czynności w ramach potrzeb działalności Nadleśnictwa Stuposiany.
VI. Warunki zatrudnienia:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Umowa o pracę na czas określony 12 m-cy z możliwością przedłużenia.
- Wykonywanie pracy poza siedzibą Nadleśnictwa Stuposiany w formie polecenia wyjazdu służbowego.
- Wynagrodzenie wg zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP z dnia 29.01.1998 roku z późniejszymi zmianami.
- Świadczenia socjalne zgodnie z przepisami branżowymi.
VII. Wymagane dokumenty:
- CV wraz z listem motywacyjnym, z adresem do korespondencji, numerem telefonu i adresem e-mail.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu podczas procesu rekrutacji).
- Kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu podczas procesu rekrutacji).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zewnętrznego.
VIII. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 27 marca 2025 roku (decyduje data doręczenia) w jeden z poniższych sposobów:
- Osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Stuposiany w godzinach pracy biura od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00;
- Przesłać w formie elektronicznej na adres stuposiany@krosno.lasy.gov.pl (dokumenty przesłane w tej formie należy przesłać w plikach czytelnych i możliwych do weryfikacji);
- Pocztą tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Stuposiany, Stuposiany 1A, 38 – 713 Lutowiska
Każda z przesłanych form dokumentów powinna być opatrzona dopiskiem „Nabór zewnętrzny na stanowisko Referent ds. księgowości/Księgowy w Dziale Finansowo – Księgowym w Nadleśnictwie Stuposiany”.
IX. Informacje dodatkowe:
- Złożone dokumenty będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej.
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Stuposiany zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów. Rozmowy kwalifikacyjne dla kandydatów ubiegających się o w/w stanowisko odbędą się 31 marca 2025 r.
- Nadleśnictwo Stuposiany informuje, że nie odsyła dokumentów aplikacyjnych.
- Aplikacje, które wpłyną do Nadleśnictwa Stuposiany po wskazanym terminie (decyduje data wpływu do Nadleśnictwa, lub data wpływu na skrzynkę e-mail Nadleśnictwa) nie będą rozpatrywane ani zwracane do nadawcy. Po zakończeniu procedury dokumenty zostaną zniszczone.
- Nadleśniczy Nadleśnictwa Stuposiany zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyn.
- Nadleśnictwo Stuposiany nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 14:30 u pracownika ds. kadr i płac pod nr telefonu 13 461 09 32.
Treść naboru wraz z wymaganymi załącznikami do pobrania poniżej lub pod adresem:
-
Załączniki
-
ZAKTUALIZOWANE Ogłoszenie o rekrutacji zewnętrznej - KSIĘGOWOŚĆ (1)
ZAKTUALIZOWANE Ogłoszenie o rekrutacji zewnętrznej - KSIĘGOWOŚĆ (1).pdf 220 KB
Aplikacje zagnieżdżone
Aktualnie trwające nabory
Dokumenty do pobrania
Aplikacja mobilna ePraca
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Oferty pracy
Projekty skierowane do osób bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu bieszczadzkiego (II)" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 „Kapitał Ludzki gotowy do zmian" Działanie FEPK.07.01 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy
Dla pracodawców i przedsiębiorców
Zgłoś ofertę pracy
Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy
Rynek pracy
Stawki
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Akty prawne
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
INFORMACJE DLA OBYWATELI UKRAINY / ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ
| |
-
Załączniki
-
листівка (укр.)
листівка (укр.).pdf 546 KB
-
Ulotka (język polski)
Ulotka (język polski).pdf 630 KB
-
Гаряча лінія центру зайнятості - листівка (укр.)
Гаряча лінія центру зайнятості - листівка (укр.).pdf 1265 KB
-
Infolinia urzędu pracy - ulotka (język polski)
Infolinia urzędu pracy - ulotka (język polski).pdf 2286 KB
Urząd
Informacje o urzędzie
Informacje dla niepełnosprawnych
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Dane kontaktowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22
38-700 Ustrzyki Dolne
woj. podkarpackie
NIP:
689-10-03-290
REGON:
370489388
Telefon:
(+48) 13-460-8900, 13-461-2368, 13-461-4157
Fax:
(+48) 13-461-1457
Adres strony www:
www.ustrzykidolne.praca.gov.pl
Adres strony BIP:
http://pup_ustrzyki_dolne.ssdip.bip.gov.pl
Adres ESP:
www.praca.gov.pl,
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw
Adres do e-Doręczeń:
AE:PL-94900-49637-SUHEE-24
Adresy poczty e-mail:
pupustrzyki@ustrzykidolne.praca.gov.pl
rzus@praca.gov.pl
Dyrektor PUP
mgr Katarzyna Przybyła
Godziny pracy Urzędu:
Godziny pracy | |
---|---|
poniedziałek - piątek | 7:30 - 15:30 |
Godziny obsługi interesantów | |
poniedziałek - piątek | 8:00 - 14:00 |
Korespondencja z Urzędem
Uprzejmie informujemy, że PUP w Ustrzykach Dolnych udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.