Ogłoszenie o służbie w Policji na 2025 rok - Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych
Pomoc dla Ukrainy - banner PUP_WUP
Aktualności
PLANOWANE TERMINY PRZYJĘĆ DO SŁUŻBY W POLICJI:
- w dniu 27 lutego 2025 roku,
- w dniu 15 kwietnia 2025 roku,
- w dniu 12 maja 2025 roku,
- w dniu 7 lipca 2025 roku,
- w dniu 28 sierpnia 2025 roku,
- w dniu 16 września 2025 roku,
- w dniu 23 października 2025 roku,
- w dniu 25 listopada 2025 roku,
- w dniu 30 grudnia 2025 roku.
- Komendach Miejskich Policji w: Krośnie, Przemyślu, Rzeszowie, Tarnobrzegu;
- Komendach Powiatowych Policji w: Brzozowie, Dębicy, Jarosławiu, Jaśle, Kolbuszowej, Lesku, Leżajsku, Lubaczowie, Łańcucie, Mielcu, Nisku, Przeworsku, Ropczycach, Stalowej Woli, Sanoku, Strzyżowie, Ustrzykach Dolnych;
- Oddziale Prewencji Policji w Rzeszowie,
- Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
Przyjęcia będą uzależnione od liczby wakatów występujących w poszczególnych jednostkach Policji. Komendant Główny Policji na podstawie bieżącej analizy fluktuacji kadr w Policji, może dokonywać modyfikacji wskazanych wyżej terminów przyjęć do służby w Policji.
SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:
- obywatel polski,
- o nieposzlakowanej opinii,
- który nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- korzystający z pełni praw publicznych,
- posiadający co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować,
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
- kandydaci objęci ewidencją wojskową powinni posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej (potwierdzony adnotacją w książeczce wojskowej lub zaświadczeniem z Wojskowego Centrum Rekrutacji).
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- pisemne podanie o przyjęcie do służby w Policji adresowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie,
- wypełniony kwestionariusz osobowy część A i B (do pobrania poniżej),
- kopie w postaci papierowej dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (oryginał dokumentu do wglądu),
- kopie w postaci papierowej świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat do służby pozostawał w stosunku pracy lub w służbie (oryginały dokumentów do wglądu),
- kopia w postaci papierowej książeczki wojskowej albo innego dokumentu potwierdzającego uregulowanie stosunku do służby wojskowej (zaświadczenie z Wojskowego Centrum Rekrutacji), jeżeli kandydat do służby jest objęty ewidencją wojskowaą (oryginał do wglądu),
- dowód osobisty - do wglądu.
- wykształcenie wyższe co najmniej z tytułem zawodowym licencjata, inżyniera lub równorzędnym uzyskanym po ukończeniu studiów w zakresie informatyki, obejmujące zagadnienia specjalistyczne takie jak: sztuczna inteligencja, inżynieria oprogramowania, języki programowania, bazy danych, programowanie aplikacji użytkowych, cyberbezpieczeństwo, inżyneria danych, inżynieria oprogramowania, telekomunikacja, teleinformatyka, inteligentne systemy, analiza ruchu sieciowego, zarządzanie sieciami komputerowymi oraz serwerami - 10 punktów,
- tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny - 8 punktów,
- tytuł zawodowy licencjata, inżyniera lub równorzędny - 7 punktów,
- wykształcenie średnie, średnie branżowe (ukończenie liceum ogólnokształcącego, technikum lub branżowej szkoły II stopnia w klasie, w której były nauczane przedmioty dotyczące funkcjonowania Policji, dla których zostały opracowane w szkole programy nauczania włączone do szkolnego zestawu programów nauczania) - 7 punktów,
- tytuł ratownika, ratownika medycznego albo pielegniarki systemu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2024 r., poz. 652, z późn. zm.)- 6 punktów,
- uprawnienia do wykonywania prac podwodnych określone w ustawie z dnia 17 października 2003 roku o wykonywaniu prac podwodnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 612) - 6 punktów,
- prawo jazdy kategorii "A" - 5 punktów,
- prawo jazdy kategorii "C" - 5 punktów,
- prawo jazdy kategorii "C+E" - 5 punktów,
- uprawnienia ratownika górskiego określone w ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz. U. z 2023 r., poz. 1154) - 5 punktów,
- uprawnienia ratownika wodnego - 5 punktów,
- uprawnienia do prowadzenia jachtów żaglowych albo motorowych określone w rozporządzeniu Ministra Sportu i Turystyki z dnia 9 kwietnia 2013 roku w sprawie uprawiania turystyki wodnej (Dz. U. poz. 460, z późn. zm.) - 5 punktów,
- uprawnienia instruktora sporów walki (np. zapasy, judo, karate, boks), strzelectwa sportowego, ratownictwa wodnego, nurkowania oraz sportów motorowodnych -
4 punkty, - dokument potwierdzający znajomość języka obcego co najmniej na poziomie biegłości B2 zgodnie z załącznikiem nr 13 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 marca 2023 roku (Dz.U. z 2023 r., poz. 606) - 4 punkty,
- dokument potwierdzający znajomość kolejnego języka obcego co najmniej na poziomie biegłości B2 zgodnie z załącznikiem nr 13 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 stycznia 2023 roku (Dz. z 2023 r., poz. 606) - 2 punkty.
Wydział Ruchu Drogowego - preferowane umiejętności: posiadanie prawa jazdy kat. A, C, uprawnienia diagnosty samochodowego, instruktora prawa jazdy.
Laboratorium Kryminalistyczne - wykształcenie wyższe o kierunku: chemia, biologia, doświadczenie zawodowe w pracy w laboratorium chemicznym.
Wydział Dochodzeniowo-Śledczy - wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, kryminologia.
Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą - wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, prawo, finanse i rachunkowość.
Wydział Łączności i Informatyki - wykształcenie wyższe o kierunku: informatyka, telekomunikacja.
Informacje dotyczące procedury kwalifikacyjnej można znaleźć na stronach internetowych Komendy Głównej Policji oraz Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
INFORMACJA DLA KANDYDATÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH SIĘ DO TESTU SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ:
Kandydaci (osoby, które złożyły dokumenty do służby w Policji), przygotowujący się do testu sprawności fizycznej, mają możliwość wzięcia udziału w zajęciach pod okiem policyjnych instruktorów, mających na celu zapoznanie z praktycznym sposobem pokonywania toru testu sprawności fizycznej, w tym prawidłowością wykonywania poszczególnych jego elementów.
Zajęcia odbywają się na sali gimnastycznej mieszczącej się na terenie Odziału Prewencji Policji w Rzeszowie z siedzibą w Zaczerniu w każdą środę miesiąca.
Udział kandydata w zajęciach jest dobrowolny, wymaga wcześniejszego umówienia (zarezerwowania) terminu na poszczególną godzinę pod numerami telefonu: 47 821 (2778, 2663, 2653, 2666, 2672, 2675). Kandydaci 15 minut przed udziałem w zajęciach zgłaszają się do Sekcji Doboru pok. nr 7 celem uzupełnienia stosownego oświadczenia dopuszczającego do zajęć. W trakcie zajęć obowiązuje strój sportowy oraz zmienne obuwie sportowe na miękkiej podeszwie.
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE:
DOKUMENTY OD KANDYDATÓW PRZYJMUJEMY W SPOSÓB CIĄGŁY, W KAŻDYM TYGODNIU, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy).
Więcej informacji na stronie: https://podkarpacka.policja.gov.pl/rze/informacje/praca/ogloszeni-o-sluzbie-w-p/45197,Ogloszenie-o-sluzbie-w-Policji-na-2025-rok.html
Вкладені застосунки
Aktualnie trwające nabory
Dokumenty do pobrania
Aplikacja mobilna ePraca
Dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Oferty pracy
Projekty skierowane do osób bezrobotnych i poszukujących pracy
Projekt „Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu bieszczadzkiego (II)" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 „Kapitał Ludzki gotowy do zmian" Działanie FEPK.07.01 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy
Dla pracodawców i przedsiębiorców
Zgłoś ofertę pracy
Pomoc w poszukiwaniu kandydatów do pracy
Rynek pracy
Stawki
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Akty prawne
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
INFORMACJE DLA OBYWATELI UKRAINY / ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ
| |
-
Załączniki
-
листівка (укр.)
листівка (укр.).pdf 546 KB
-
Ulotka (język polski)
Ulotka (język polski).pdf 630 KB
-
Гаряча лінія центру зайнятості - листівка (укр.)
Гаряча лінія центру зайнятості - листівка (укр.).pdf 1265 KB
-
Infolinia urzędu pracy - ulotka (język polski)
Infolinia urzędu pracy - ulotka (język polski).pdf 2286 KB
Urząd
Informacje o urzędzie
Informacje dla niepełnosprawnych
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Dane kontaktowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ustrzykach Dolnych
ul. Bełska 22
38-700 Ustrzyki Dolne
woj. podkarpackie
NIP: 689-10-03-290
REGON: 370489388
Tel: (+48) 13-460-8900, 13-461-2368, 13-461-4157
Fax: (+48) 13-461-1457
Adres strony www: www.ustrzykidolne.praca.gov.pl
Adres strony BIP: http://pup_ustrzyki_dolne.ssdip.bip.gov.pl
Adres ESP: www.praca.gov.pl,
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-94900-49637-SUHEE-24
Adresy poczty e-mail: pupustrzyki@ustrzykidolne.praca.gov.pl rzus@praca.gov.pl
Dyrektor PUP - mgr Katarzyna PrzybyłaGodziny pracy Urzędu:
Godziny pracy | |
---|---|
poniedziałek - piątek | 7:30 - 15:30 |
Godziny obsługi interesantów | |
poniedziałek - piątek | 8:00 - 14:00 |
Korespondencja z Urzędem
Uprzejmie informujemy, że PUP w Ustrzykach Dolnych udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.